Tuesday

17. It's Yani & Yana

Salam,

Dalam blog ini, saya hanya akan buat entry bergambar saja. Entry pula adalah berkisar tentang anak-anak saya pengarang jantung. Enjoy!

Waktu ni Yani berumur 4 bulan setengah. Memang sangat bam bam waktu tu. Dia belum pandai duduk lagi so kami letak dia dalam bantal nursing tu. Rambut pun baru nak naik lepas cukur...berceracak macam rambut baby boy...

Waktu ni Yana pun baru empat bulan juga. Sebab muka dia comel je kami suka buli dia. Teether ni kami beli untuk dia gigit-gigit sekali tu kami pi makan kat Puncak Mutiara Kampung Pelet terjatuh tak perasan. Sedar-sedar dah ada kereta langgar pulak..huhu

4 comments:

A D I A said...

Kg Pelet tu macam nama kampung SIL saya je, tapi kat Penang hehe.

MamaTiaMia said...

salam Kniedaz-adoii gebunya yani dan Yana rasa nak gigit2 pipi tu kan:)

shaiful zaidi said...

salam...comelnya.
Baru balik dr Kg Pelet...Kg mak mentua saya.

nazeef nazeem said...

seronok kalau bercerita pasal anak kan...heheh.. follow me back ya..
http://nazsue1983.blogspot.com/